27

Dodano 17 lipca 2004, w Bez kategorii, przez mojekociewie

wawa145.jpgwawa146.jpgwawa147.jpgwawa148.jpgwawa149.jpgwawa150.jpg

 

18 Responses to 27

  1. teteatete.blog.pl pisze:

    moze i spi na lawce ale za to w ciuchach reserved

  2. agent pisze:

    Szkoda, ze w najblizszym czasie nie bede mogl odwiedzic Muzeum Powstania Warszawskiego :/

  3. ushi pisze:

    to pierwsze zdjecie masakra. wlasnie sobie uswiadomilem jak ja dawno stolicy nie odwiedzialem…

    jak ja bylem ostatni raz w Warszawie w 2000 roku bodajze to wysokosciowce moznabylo na placach jednej reki policzyc… o ile dobrze pamietam.

    a teraz… no prosze… coraz lepiej!

  4. maa pisze:

    ale z ciebie super facet.nie ma to jak sie obsmiac z czlowieka ktory jest na dnie.

  5. kokos.ownlog.com pisze:

    podoba mi się.

    i po reklamie.

  6. tutafka pisze:

    hmm a i owszem,bardzo mi sie podoba:)

  7. zauroczona uśmiechem ;) pisze:

    czy w armii izraela wszyscy wyglądają jak ów Młodzieniec na zdjęciu?? jeśli tak to może wiesz jak można się zaciągnąć?????????

  8. tasta pisze:

    „chwała na wysokościach” chwała tak wysoko, dziękuję za fotkę mojego bloku :)

  9. ava pisze:

    za 2 tygodnie powiadasz..hehehe

  10. la-mujer pisze:

    zatkało mnie, ale skomentuję ;)

    na pradze skradziono też moje serce :)

  11. miss toy pisze:

    nie wiem co fajniejsze zdjecia czy komentarze:)

  12. wiara-niedzieli pisze:

    trzasku, uwielbiam Twoje fotki i komentarze, armia izraela sliczna

  13. Anastas pisze:

    -Warszawski Manhattan;
    -jak się nie ma kasy, to i puszki zebrać i na skupie sprzedać;
    -Bush musi odejść!;
    -czy po 60 latach jeszcze ktoś nas pamięta?;
    -zakochani są wśród nas……

  14. Imago pisze:

    zatkalo mnie… i dlatego sie wpisuje :)
    to zdjecie armii izraelskiej najbardziej mnie powalilo, jest niesamowite. inne fotki tez ciekawe.

  15. gelo pisze:

    juz kurwa nie zyjesz – pokaz sie pokrako jebana na zabkowskiej to cie zajebiemy szmato niemyta – juz kurwa frajerze po tobie – rozumiesz?

  16. Piottr pisze:

    Niesamowite fotografie. Niesamowite podpisy do nich.
    Pozdrawiam serdecznie.

  17. kyreb pisze:

    Świetne fotki, można się uśmiać do łez. Hlip, hlip :-)
    A i Warszawa jakaś taka ładniejsza.

  18. papuszki pisze:

    cudnyś!!!!!:*


  • RSS